<Unicode>
အင်ဂျင် Heat တက်ချင်းနှင့် ရေပြန်ဘူးထဲသို့ရေပြန်ကန်ချင်းပြသနာ
မောင်းနေရင်းနဲ့ အင်ဂျင် Heat တက်လာပြီး ရေပြန်ဘူးထဲကိုရေတွေပြန်ကန်တက်လာသလို
Radiator Fan လည်း လည်မယ်
Ect ဆင်ဆာကနေ Over heat မီးလင်းလာပါတယ်
အင်ဂျင် Heat တက်ပြီဆို ပထမဦးဆုံးရန်ရှာတက်တာက
သာမိုစတက်ရဲ့ စပရိမ်သေသွားတက်တဲ့သဘောပါ
သာမိုစတက်ကိုဖြုတ်ကြည့်ပြီးမောင်းတယ်
အင်ဂျင်ပူလာရင် တဲ့အချိန်မှာ ရေလည်အုံပန့်ရဲ့တွန်းအားနဲ့အတူ
ရေတိုင်ကီအဖုံးမှာပါတဲ့ Vacuum Valve ထိပ်မှတဆင့် ရေပြန်ဘူးထဲကိုရေတွေပြန်ထွက်လာပြန်တယ် အဆင်မပြေပြန်ဘူး
နောက်ဆုံးမှာ အပြစ်က Gasket. မှာပါတဲ့ ရေလိုင်းလေးတွေကြောင့်ဆိုတာတွေ့ရတယ်။
Gasket လဲလိုက်တယ် အဆင်ပြေသွားပါပြီ
Inline Four အင်ဂျင်တွေမှာ
ရေလမ်းကြောင်းပြသနာဖြစ်ပြီဆိုရင်
ပထမဦးဆုံး ရေတိုင်ကီကိုစစ်ပေးပါ
သက်တမ်းကြာလာတဲ့ ဆိုင်ကယ်အများစုနှင့်
Coolant ထည့်မသုံးတဲ့ရေတိုင်ကီတွေမှာ ရေဂျိုးတွေအများစုရှိနေတက်ပါတယ်။
နောက်တစ်ချက် သာမိုစတက်လို့ခေါ်တဲ့ ရေပူရေအေးလဲပေးတဲ့ပစ္စည်းတစ်ခုပါ
မသိသာပေမယ့် ကောင်းကောင်းကြီး ဒုက္ခပေးတက်ပါတယ်။
သူလည်း အတူတူပါပဲ သက်တမ်းကြာမြင့်လာတာနဲ့အမျှ
စပရိန်ကန်အားကျဆင်းလာတက်ပြီး အင်ဂျင်ထဲမှာရှိတဲ့ရေနဲ့ တိုင်ကီထဲကရေကိုလဲလှယ်မပေးနိုင်တော့ပဲ Heat တက်တဲ့ပြသနာဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။ဆိုးဆိုးဝါးဝါးအနေနဲ့ဆိုရင် ဟတ်မျက်နှာတွေ တွန့်လိမ်ချင်း ဟက်ကွဲထွက်ခြင်းတွေ ဖြစ်တက်ပါတယ်။
နောက်တစ်ခုကတော့ ရေလည်အုံပန့်ပါ
ရေဒလက်တွေပျက်စီးလာတဲ့အခါမှာလည်း ရေစီးဆင်းမှု နှေးကွေးသွားပြီး Heat တက်တဲ့ပြသနာတွေဖြစ်ပေါ်တက်ပါတယ်။
ရေလည်အုံပန့်ကိုလည်း စစ်ဆေးပေးရပါမယ်။ သေးသေးလေးပါဆိုပြီး ပေါ့ပေါ့လေးတွေရင် သေးသေးလေးတွေကပေးတဲ့ ဒုက္ခကိုကောင်းကောင်းကြီးခံရပါလိမ့်မယ်။ 😁
နောက်ဆုံးတစ်ခုအနေနဲ့ကတော့
အင်ဂျင် ဟတ် Gasket ပါ ဖြစ်နိုင်ရင်
သုံးပြီးသား Gasket တွေကိုပြန်မသုံးပါနဲ့ ရေလမ်းကြောင်းတစ်ဝိုက်မှာရှိတဲ့နေရာလေးတွေက အဖြုတ်တပ်လုပ်တာ များရင်ပြန်သုံးလို့အဆင်မပြေပါ။
ပြစ်ချက်အနေနဲ့ကတော့ အင်ဂျင်ပူလာရင် ရေပြန်ဗူးထဲကိုရေတွေပြန်မှုတ်ထုတ်ပြီး Heat တက်တဲ့ပြသနာတွေ ဖြစ်တက်ပါတယ်။
အနှစ်ချုပ်အနေနဲ့ မည်သည့်ဆိုင်ကယ်မဆို
ရေတိုင်ကီထဲကရေတွေ
အိုဗာပြန်ဗူးထဲ ပြန်ပြန်ထွက်လာပြီး အင်ဂျင် Heat တက်ပြီဆို
သာမိုစတက်ကိုစစ်ဆေးပါ
ရေလည်အုံပန့်ကိုဖြုတ်၍ ပန့်ဒလက်တွေကောင်းမကောင်းစစ်ပါ
ရေတိုင်ကီ ရေလမ်းကြောင်းကိုစစ်ဆေးပေးပါ
ဟတ် Gasket ကိုစစ်ဆေးပေးပါ။
ရေဆူလို့ အင်ဂျင် Heat တက်တဲ့ ပြသနာနဲ့
ရေတိုက်ကီ Check မီးလင်းတဲ့ ပြသနာတွေကိုဖြေရှင်းနိုင်ပါစေ
Credit ***
<Zawgyi>
အင္ဂ်င္ Heat တက္ခ်င္းႏွင့္ ေရျပန္ဘူးထဲသို႔ေရျပန္ကန္ခ်င္းျပသနာ
ေမာင္းေနရင္းနဲ႔ အင္ဂ်င္ Heat တက္လာၿပီး ေရျပန္ဘူးထဲကိုေရေတြျပန္ကန္တက္လာသလို
Radiator Fan လည္း လည္မယ္
Ect ဆင္ဆာကေန Over heat မီးလင္းလာပါတယ္
အင္ဂ်င္ Heat တက္ၿပီဆို ပထမဦးဆုံးရန္ရွာတက္တာက
သာမိုစတက္ရဲ႕ စပရိမ္ေသသြားတက္တဲ့သေဘာပါ
သာမိုစတက္ကိုျဖဳတ္ၾကည့္ၿပီးေမာင္းတယ္
အင္ဂ်င္ပူလာရင္ တဲ့အခ်ိန္မွာ ေရလည္အုံပန္႔ရဲ႕တြန္းအားနဲ႔အတူ
ေရတိုင္ကီအဖုံးမွာပါတဲ့ Vacuum Valve ထိပ္မွတဆင့္ ေရျပန္ဘူးထဲကိုေရေတြျပန္ထြက္လာျပန္တယ္ အဆင္မေျပျပန္ဘူး
ေနာက္ဆုံးမွာ အျပစ္က Gasket. မွာပါတဲ့ ေရလိုင္းေလးေတြေၾကာင့္ဆိုတာေတြ႕ရတယ္။
Gasket လဲလိုက္တယ္ အဆင္ေျပသြားပါၿပီ
Inline Four အင္ဂ်င္ေတြမွာ
ေရလမ္းေၾကာင္းျပသနာျဖစ္ၿပီဆိုရင္
ပထမဦးဆုံး ေရတိုင္ကီကိုစစ္ေပးပါ
သက္တမ္းၾကာလာတဲ့ ဆိုင္ကယ္အမ်ားစုႏွင့္
Coolant ထည့္မသုံးတဲ့ေရတိုင္ကီေတြမွာ ေရဂ်ိဳးေတြအမ်ားစုရွိေနတက္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခ်က္ သာမိုစတက္လို႔ေခၚတဲ့ ေရပူေရေအးလဲေပးတဲ့ပစၥည္းတစ္ခုပါ
မသိသာေပမယ့္ ေကာင္းေကာင္းႀကီး ဒုကၡေပးတက္ပါတယ္။
သူလည္း အတူတူပါပဲ သက္တမ္းၾကာျမင့္လာတာနဲ႔အမွ်
စပရိန္ကန္အားက်ဆင္းလာတက္ၿပီး အင္ဂ်င္ထဲမွာရွိတဲ့ေရနဲ႔ တိုင္ကီထဲကေရကိုလဲလွယ္မေပးႏိုင္ေတာ့ပဲ Heat တက္တဲ့ျပသနာျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ဆိုးဆိုးဝါးဝါးအေနနဲ႔ဆိုရင္ ဟတ္မ်က္ႏွာေတြ တြန္႔လိမ္ခ်င္း ဟက္ကြဲထြက္ျခင္းေတြ ျဖစ္တက္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ေရလည္အုံပန္႔ပါ
ေရဒလက္ေတြပ်က္စီးလာတဲ့အခါမွာလည္း ေရစီးဆင္းမႈ ေႏွးေကြးသြားၿပီး Heat တက္တဲ့ျပသနာေတြျဖစ္ေပၚတက္ပါတယ္။
ေရလည္အုံပန္႔ကိုလည္း စစ္ေဆးေပးရပါမယ္။ ေသးေသးေလးပါဆိုၿပီး ေပါ႔ေပါ႔ေလးေတြရင္ ေသးေသးေလးေတြကေပးတဲ့ ဒုကၡကိုေကာင္းေကာင္းႀကီးခံရပါလိမ့္မယ္။ 😁
ေနာက္ဆုံးတစ္ခုအေနနဲ႔ကေတာ့
အင္ဂ်င္ ဟတ္ Gasket ပါ ျဖစ္ႏိုင္ရင္
သုံးၿပီးသား Gasket ေတြကိုျပန္မသုံးပါနဲ႔ ေရလမ္းေၾကာင္းတစ္ဝိုက္မွာရွိတဲ့ေနရာေလးေတြက အျဖဳတ္တပ္လုပ္တာ မ်ားရင္ျပန္သုံးလို႔အဆင္မေျပပါ။
ျပစ္ခ်က္အေနနဲ႔ကေတာ့ အင္ဂ်င္ပူလာရင္ ေရျပန္ဗူးထဲကိုေရေတြျပန္မႈတ္ထုတ္ၿပီး Heat တက္တဲ့ျပသနာေတြ ျဖစ္တက္ပါတယ္။
အႏွစ္ခ်ဳပ္အေနနဲ႔ မည္သည့္ဆိုင္ကယ္မဆို
ေရတိုင္ကီထဲကေရေတြ
အိုဗာျပန္ဗူးထဲ ျပန္ျပန္ထြက္လာၿပီး အင္ဂ်င္ Heat တက္ၿပီဆို
သာမိုစတက္ကိုစစ္ေဆးပါ
ေရလည္အုံပန္႔ကိုျဖဳတ္၍ ပန္႔ဒလက္ေတြေကာင္းမေကာင္းစစ္ပါ
ေရတိုင္ကီ ေရလမ္းေၾကာင္းကိုစစ္ေဆးေပးပါ
ဟတ္ Gasket ကိုစစ္ေဆးေပးပါ။
ေရဆူလို႔ အင္ဂ်င္ Heat တက္တဲ့ ျပသနာနဲ႔
ေရတိုက္ကီ Check မီးလင္းတဲ့ ျပသနာေတြကိုေျဖရွင္းႏိုင္ပါေစ
Credit ***
Comments
Post a Comment