Honda CB/CBR 650 R

<Unicode>
Honda CB/CBR 650 R

(T) ခလုတ်ဆိုတာက Traction Control ပါ

ဘက်ဘက်လက်ကိုင်ရဲ့ လက်ညိုးနဲ့နှိပ်ရတဲ့ခလုတ်လေးဟာ အများအားဖြင့် ဘီးတော်တော်များမှာ မီးကြီးမီးသေးအချက်ပြမီးလို့ယူဆကြပါတယ်။ ဒါမယ့် ဒီ Honda CB/CBR 650 R မှာတော့ မီးကြီးအချက်ပြမီးအဖြစ် တောက်မီးမဟုတ်ပါဘူး။ 

လမ်းခရီးပေါ်မှုတည်ပြီး ချော်တဲ့လမ်းဖြစ်ဖြစ်၊ slow down ဖြစ်ဖြစ်၊ လမ်းမညီမညာဖြစ်ဖြစ် ဘီးကိုတိမ်းမှောက်စေတဲ့အဖြစ်မျိုးမဖြစ်အောင် Traction Control ကအလုပ်လုပ်ပေးပါတယ်။ ဘီးအရှိန်များများနဲ့သွားနေတဲ့အချိန်မှာ စူးညောင့်ခလုတ်တစ်ခုခုကြောင့် ဘီးယိမ်းယိုင်မှောက်လဲသွားခြင်း မရှိအောင် ဆင်ဆာကနေ အင်ဂျင်မီးကိုဖျောက်ပေးပြီး စက်ရဲ့လည်ပတ်နှုန်းကိုလျော့ချပေးပါတယ်။ အဲ့ချိန်မှာ အင်ဂျင်ကိုမီးမလိုက်တဲ့ပုံစံအနေအထားနဲ့ လီဘာဘယ်လောက်ဆွဲဆွဲဘီးမရုန်းထတော့ဘဲ ဘွတ်ချက်ဘွတ်ချက်နဲ့ပဲ စက်ကိုအသေသတ်တဲ့ပုံစံမဟုတ်ပဲ အန္တာရယ်ကင်းအောင် စွမ်းဆောင်ပေးတာပဲဖြစ်ပါတယ်။ 

မညီမညာဖြစ်နေတဲ့လမ်းခရီး၊ လမ်းဘယ်လောက်ကြမ်းကြမ်း slow down ဖြစ်ဖြစ်ပေါ့ အဲ့အခြေနေမှာ ဘီးကိုထိန်းနိုင်တယ်လို့ ကိုယ့်ကိုယ်ယူဆရင် အဲ့ခလုတ်ကို နှိပ်လိုက်ရင် ဘုတ်ပေါ်မှာ (T) ဆိုပြီးပေါ်နေမှာပါ။ ဘီးမောင်းနေစဉ် T ခလုတ်နှိပ်ပြီး ဘုတ်ပေါ်မှာ T ပေါ်နေရင် Traction Control က အလုပ်မလုပ်ပါဘူး။ စက်ကလည်းအရှိန်လျော့မှာမဟုတ်တော့သလို အန္တရယ်လည်းများပါတယ်။ ဒါမယ့် T အလုပ်လုပ်ပုံက ကိုယ်သုံးတတ်ရင်သုံးတတ်သလို အသုံးဝင်မယ့်နေရာမျိုးတော့ရှိပါတယ်။

ဆင်ဆာနဲ့သွားချင်တယ်ဆိုရင် အဖွင့်အပိတ်ခလုတ်ကို ချိန်ညှိလို့ရပါတယ်။ ဘီးကိုဒရစ်ဆွဲတဲ့နေရာမှာ Traction Control ကိုချိန်ညှိယူ ဘင်းလို့ရပါတယ်။ 

ဘီးကြီးတော်တော်များများမှာ Traction Control mode ကိုထည့်ထားကြပါတယ်။

Traction Control က ဘီးတစ်စီးလုံးဟန်ချက်ညီစေရန် ထိန်းပေးတဲ့စနစ်ဖြစ်ပါတယ်။

အားလုံးလေးစားလျက်ပါ~~~

Khon MG

<Zawgyi>
Honda CB/CBR 650 R

(T) ခလုတ္ဆိုတာက Traction Control ပါ

ဘက္ဘက္လက္ကိုင္ရဲ႕ လက္ညိဳးနဲ႔ႏွိပ္ရတဲ့ခလုတ္ေလးဟာ အမ်ားအားျဖင့္ ဘီးေတာ္ေတာ္မ်ားမွာ မီးႀကီးမီးေသးအခ်က္ျပမီးလို႔ယူဆၾကပါတယ္။ ဒါမယ့္ ဒီ Honda CB/CBR 650 R မွာေတာ့ မီးႀကီးအခ်က္ျပမီးအျဖစ္ ေတာက္မီးမဟုတ္ပါဘူး။ 

လမ္းခရီးေပၚမႈတည္ၿပီး ေခ်ာ္တဲ့လမ္းျဖစ္ျဖစ္၊ slow down ျဖစ္ျဖစ္၊ လမ္းမညီမညာျဖစ္ျဖစ္ ဘီးကိုတိမ္းေမွာက္ေစတဲ့အျဖစ္မ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္ Traction Control ကအလုပ္လုပ္ေပးပါတယ္။ ဘီးအရွိန္မ်ားမ်ားနဲ႔သြားေနတဲ့အခ်ိန္မွာ စူးေညာင့္ခလုတ္တစ္ခုခုေၾကာင့္ ဘီးယိမ္းယိုင္ေမွာက္လဲသြားျခင္း မရွိေအာင္ ဆင္ဆာကေန အင္ဂ်င္မီးကိုေဖ်ာက္ေပးၿပီး စက္ရဲ႕လည္ပတ္ႏႈန္းကိုေလ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။ အဲ့ခ်ိန္မွာ အင္ဂ်င္ကိုမီးမလိုက္တဲ့ပုံစံအေနအထားနဲ႔ လီဘာဘယ္ေလာက္ဆြဲဆြဲဘီးမ႐ုန္းထေတာ့ဘဲ ဘြတ္ခ်က္ဘြတ္ခ်က္နဲ႔ပဲ စက္ကိုအေသသတ္တဲ့ပုံစံမဟုတ္ပဲ အႏၲာရယ္ကင္းေအာင္ စြမ္းေဆာင္ေပးတာပဲျဖစ္ပါတယ္။ 

မညီမညာျဖစ္ေနတဲ့လမ္းခရီး၊ လမ္းဘယ္ေလာက္ၾကမ္းၾကမ္း slow down ျဖစ္ျဖစ္ေပါ႔ အဲ့အေျခေနမွာ ဘီးကိုထိန္းႏိုင္တယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ယူဆရင္ အဲ့ခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္ရင္ ဘုတ္ေပၚမွာ (T) ဆိုၿပီးေပၚေနမွာပါ။ ဘီးေမာင္းေနစဉ္ T ခလုတ္ႏွိပ္ၿပီး ဘုတ္ေပၚမွာ T ေပၚေနရင္ Traction Control က အလုပ္မလုပ္ပါဘူး။ စက္ကလည္းအရွိန္ေလ်ာ့မွာမဟုတ္ေတာ့သလို အႏၲရယ္လည္းမ်ားပါတယ္။ ဒါမယ့္ T အလုပ္လုပ္ပုံက ကိုယ္သုံးတတ္ရင္သုံးတတ္သလို အသုံးဝင္မယ့္ေနရာမ်ိဳးေတာ့ရွိပါတယ္။

ဆင္ဆာနဲ႔သြားခ်င္တယ္ဆိုရင္ အဖြင့္အပိတ္ခလုတ္ကို ခ်ိန္ညႇိလို႔ရပါတယ္။ ဘီးကိုဒရစ္ဆြဲတဲ့ေနရာမွာ Traction Control ကိုခ်ိန္ညႇိယူ ဘင္းလို႔ရပါတယ္။ 

ဘီးႀကီးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ Traction Control mode ကိုထည့္ထားၾကပါတယ္။

Traction Control က ဘီးတစ္စီးလုံးဟန္ခ်က္ညီေစရန္ ထိန္းေပးတဲ့စနစ္ျဖစ္ပါတယ္။

အားလုံးေလးစားလ်က္ပါ~~~

Khon MG

Comments